Cel kampanii
Zdobycie klientów B2B, którzy byliby zainteresowani skorzystaniem z usługi AskHenry.
Pomysł i działania
Stworzyliśmy dwa dedykowane landing page’e, na których w przystępny sposób zaprezentowaliśmy główne benefity usługi.
Na każdy z nich prowadziła zupełnie inna linia kreacji graficznych.
Przeprowadziliśmy testy A/B, aby zadecydować, który z nich radzi sobie lepiej i jest w stanie wygenerować więcej leadów.
Każdy landing page charakteryzował się innym stylem kreacji graficznej.
Podsumowanie działań
Ilość osób do których trafiliśmy z komunikatem kampanii.
Ilość osób które odwiedziły nasze landing page'e.
Ilość wypełnionych formularzy zgłoszeniowych w trakcie 2 tygodniowej kampanii reklamowej.
Dziękujemy za Twój głos!
Dziękujemy za Twoje ponowne uznanie, niestety każdy może oddać tylko jeden głos :)
10 fajność tej realizacji!