Cel kampanii

Zdobycie klientów B2B, którzy byliby zainteresowani skorzystaniem z usługi AskHenry.

Pomysł i działania

Stworzyliśmy dwa dedykowane landing page’e, na których w przystępny sposób zaprezentowaliśmy główne benefity usługi.

Na każdy z nich prowadziła zupełnie inna linia kreacji graficznych. 

Przeprowadziliśmy testy A/B, aby zadecydować, który z nich radzi sobie lepiej i jest w stanie wygenerować więcej leadów.

Każdy landing page charakteryzował się innym stylem kreacji graficznej.

Podsumowanie działań

+ 200 tys.

Ilość osób do których trafiliśmy z komunikatem kampanii.

1669 osób

Ilość osób które odwiedziły nasze landing page'e.

15

Ilość wypełnionych formularzy zgłoszeniowych w trakcie 2 tygodniowej kampanii reklamowej.

Dziękujemy za Twój głos!

Dziękujemy za Twoje ponowne uznanie, niestety każdy może oddać tylko jeden głos :)

10 fajność tej realizacji!

Zobacz też