Cel kampanii
Głównym celem było odświeżenie strony www klienta. Stworzenie funkcjonalnej strony mobilnej oraz przystosowanie jej do najnowszych trendów robotów Google’a, tak aby strona organiczne mogła zajmować wysokie miejsce w wyszukiwarce Google.
Dodatkowo klientowi zależało na poprawie UX, aby dla klienta przeprowadzenie zamówień online było intuicyjne.
Pomysł i działania
Przypadek tej strony można porównać do znanego programu telewizyjnego „kuchenne rewolucje”. Stara wersja strony była bardzo mało atrakcyjna wizualnie oraz zupełnie nie przystosowana do urządzeń mobilnych. To wszystko powodowało, że nowi klienci wchodząc na stronę szybko ją opuszczali, a do tego nie mieli ochoty na kontakt telefoniczny z pracownią.
Podjęliśmy się dokładnego research’u na stronach konkurencyjnych z branży cukierniczej. Wszystkie najlepsze przykłady realizacji dokładnie przedyskutowaliśmy z naszym klientem, aby jak najlepiej zrozumieć również jego potrzeby. Wybraliśmy wszystkie najciekawsze rozwiązania i wzięliśmy się do pracy.
Dzięki dokładnemu badaniu potrzeb klienta projekt strony www idealnie trafił w oczekiwania klienta.
Efekt finalny zauroczył zarówno właścicieli jak i klientów Candy Cakes.
Zobacz projekt livePodsumowanie działań
Wzrost liczby zamówień online.
Wzrost ruchu na nowej stronie
Wzrost śr. czas spędzononego na stronie.
Dziękujemy za Twój głos!
Dziękujemy za Twoje ponowne uznanie, niestety każdy może oddać tylko jeden głos :)
10 fajność tej realizacji!