Cel kampanii

Naszym celem było zebranie jak największej ilości chętnych na jazdy próbne nowymi modelami Hondy Civic.

Pomysł i działania

Aby podnieść prestiż wydarzenia stworzyliśmy specjalny landing page, na którym można było się zapisać na jazdę próbną.

landing page noc civiców honda autowitolin

Zobacz landing page

Wydarzenie było promowane specjalnym video przygotowanym przez klienta. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane specjalne kreacje, które podążały za użytkownikami – którzy wcześniej widzieli reklamy wydarzenia na Facebook’u lub YouTube’ie.

banery google display network do remarketingu

Podsumowanie działań

100 tys.

Osoby do których dotarliśmy z informacją.

1547

Osoby które odwiedziły nasz landing page.

90

Osoby które wzięły udział w wydarzeniu

Dziękujemy za Twój głos!

Dziękujemy za Twoje ponowne uznanie, niestety każdy może oddać tylko jeden głos :)

9 fajność tej realizacji!

Zobacz też