Cel kampanii
Wzbudzenie dużego zainteresowania postacią Tomasza Chady wśród osób, które wcześniej nie słyszały o raperze. Dotarcie z informacją o filmie do jak największej liczby odbiorców z grupy docelowej. Finalnie, zachęcenie jak największej ilości osób do wybrania się na film do kina.
Pomysł i działania
Działania rozpoczęliśmy już rok przed premierą. Potrzebowaliśmy czasu, aby zbudować świadomość filmu wśród jak największej ilości osób. Poprzez regularne i nieszablonowe działania w mediach społecznościowych zbudowaliśmy dużą bazę fanów, która była wierna i ciekawa każdej kolejnej publikacji związanej z filmem.
Tworzenie dedykowanych materiałów dla aktorów, którzy stali się największymi influencerami filmu, sprawdziło się i angażowało odbiorców.
Wyświetl ten post na Instagramie
W celu poszerzenia grupy docelowej ruszyliśmy po serca Pań.
Większość z materiałów reklamowych została przygotowana dla kobiet, aby przekonać je do tego, że to nie tylko film o początkach hiphopu w Polsce, ale przede wszystkim burzliwa historia o romantycznej miłości i o BAD BOY’u, w którym zakocha się cała Polska.
W trakcie premierowych tygodni całych ruch był prowadzony na dedykowany landing page, na którym można było w łatwy sposób przejść do zakupu seansu w kinie. Kampania była prowadzona tak aby możliwie zapełnić kina w każdym nawet najmniejszym miasteczku. W momencie kiedy były niedużo sprzedanych biletów w danym kinie, prowadzone były działania, które zmieniały w znaczący sposób ilość osób na wybranej sali kinowej.
Podsumowanie działań
Kampania uzyskała zasięg 8 mln użytkowników.
Ruch jaki wygenerowaliśmy na stronie sprzedażowej.
Liczba osób, które kupiły bilety i zobaczyły film w kinach.
Dziękujemy za Twój głos!
Dziękujemy za Twoje ponowne uznanie, niestety każdy może oddać tylko jeden głos :)
9 fajność tej realizacji!