Cel kampanii
Odświeżenie oraz poprawa jakości na urządzeniach mobilnych strony www. Poprawa widoczności organicznej Adentis w przeglądarce Google. Co finalnie ma prowadzić do zwiększenia liczby klientów w gabinecie.
Pomysł i działania
Przeprowadziliśmy dokładny audyt strony www pod względem przeglądarki Google. Totalnie zmieniliśmy jej architekturę i zastosowaliśmy najnowsze rozwiązania związane z przystosowaniem jej do algorytmu i robotów Google.
Zbudowaliśmy od nowa strategię dla działań SEO. Wybraliśmy najczęściej wyszukiwane hasła związane z ofertą klienta i rozpoczęliśmy zaawansowaną optymalizację on-site (zmiany w kodzie strony) i off-site (link-building), aby nasza strona wyświetlała się możliwie najwyżej w wynikach organicznych Google.
Podsumowanie działań
Liczba użytkowników, która regularnie co miesiąc trafia na stronę główną gabinetu.
Liczba słów kluczowych na które wsyietlamy się w pierwszej dziesiątce wyników organicznych Google.
Wzrost liczby telefonów do gabinetu.
Dziękujemy za Twój głos!
Dziękujemy za Twoje ponowne uznanie, niestety każdy może oddać tylko jeden głos :)
11 fajność tej realizacji!