Cel kampanii

Odświeżenie oraz poprawa jakości na urządzeniach mobilnych strony www. Poprawa widoczności organicznej Adentis w przeglądarce Google. Co finalnie ma prowadzić do zwiększenia liczby klientów w gabinecie.

Pomysł i działania

Przeprowadziliśmy dokładny audyt strony www pod względem przeglądarki Google. Totalnie zmieniliśmy jej architekturę i zastosowaliśmy najnowsze rozwiązania związane z przystosowaniem jej do algorytmu i robotów Google. 

 

adentis pozycjonowalnie strony www

Zbudowaliśmy od nowa strategię dla działań SEO. Wybraliśmy najczęściej wyszukiwane hasła związane z ofertą klienta i rozpoczęliśmy zaawansowaną optymalizację on-site (zmiany w kodzie strony) i off-site (link-building), aby nasza strona wyświetlała się możliwie najwyżej w wynikach organicznych Google.  

 

pozycjonowanie-słów-kluczowych

Podsumowanie działań

25 tys.

Liczba użytkowników, która regularnie co miesiąc trafia na stronę główną gabinetu.

+ 94 słowa

Liczba słów kluczowych na które wsyietlamy się w pierwszej dziesiątce wyników organicznych Google.

+ 150 %

Wzrost liczby telefonów do gabinetu.

Dziękujemy za Twój głos!

Dziękujemy za Twoje ponowne uznanie, niestety każdy może oddać tylko jeden głos :)

11 fajność tej realizacji!

Zobacz też